آخرین اخبار
کد مطلب: 80601
20 شهريورماه پايان زمان حضور دام در مراتع چهارمحال وبختياري
تاریخ انتشار : 1393/06/15 12:31:36
نمایش : 1362
اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال وبختياري در اطلاعيه اي اعلام کرد:مراتع پس از بيستم شهريورماه از سوي ماموران حفاظتي اين اداره کل تحت نظارت و کنترل خواهد بود و از حضور دام در اين مراتع جلوگيري مي شود.
به گزارش سلام لردگان_ در اطلاعيه اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال وبختياري که روز شنبه به رسانه هاي استان ارسال شده، آمده است:به استناد تبصره 2 ماده 47 قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت، دامداراني که بدون پروانه چرا يا مازاد بر ظرفيت تعيين شده در پروانه يا خارج از مهلت قانوني تعيين شده نسبت به وارد کردن دام خود به مراتع اقدام کنند، مرتکب جرم شده و به ازاء هر واحد دامي غيرمجاز، 20 درصد ارزش متوسط روز آن واحد دامي جريمه مي شوند.


در اين اطلاعيه به دامداران و بهره برداران تاکيد شده است، دام هاي خود را تا بيستم شهريورماه از مراتع چهارمحال وبختياري خارج کنند.

اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال وبختياري در اين اطلاعيه از مردم و حافظان منابع طبيعي خواسته است، در راستاي حفظ و حراست بهتر از عرصه‎هاي ملي و مراتع، مراتب تخلف را به شماره 1504 و تلفن مستقيم يگان حفاظت اداره کل منابع طبيعي استان 3337001 اطلاع دهند.

حدود يک ميليون و 400 هزار هکتار معادل 86.4 درصد از مجموع مساحت چهارمحال وبختياري را عرصه هاي منابع ملي شامل جنگل ها و مراتع تشکيل مي دهد که از اين ميزان جنگل ها با وسعتي بيش از 307 هزار هکتار و مراتع يک ميليون و 93 هزار هکتار را به خود اختصاص داده است.

انتهاي پيام /*

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس